Süt gebeliğin 14. Haftasında kolostroma dönüşür yani bebeğiniz iki kere o değerli sütü almış olacak demir gibide bağışıklığı olacak. Bıraktırmanıza hiç ama hiç gerek yok 🌸 tandem emzirmeyi araştırın, bebeğizinde hakkına girmemiş olursunuz( kolostrum biter miniğe kalmaz diye düşünmeyin, plasenta vücuttan ayrıldığı gibi 5 gün daha gelecek o süt. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın♥️