Mrtnurr Kızlar hangi marka kanguru kullanıyorsunuz? Neye göre iyi veya kötü az kullanılmış yada elinde olan varmı??? Satın almayı düşünüyorum ama çok pahalı sıfırı
bilgibulutu Mrtnurr babyboroosh kullanıyoruz, bacak arası ayarlanabılır, terletmiyor, bebekle bir büyüme özellikli bi kanguru 12 aydır kullanıyoruz biz çok memnunum tavsiye ederim♥️
Rabiays Mrtnurr canım ben e bebek marka aldım verebilirim elimde var 0dan farksız 1kere avm de kullandım sadece ne düşünüyorsun fiyat olarak instagramdan resmini falan atabilirim dilersen
MrvBrlk Mrtnurr Ben Kraft Domino aldim. Yeni aldım. Eşim çok özendi diye. Civil den 180 tl ye aldik geçtiğimiz c.tesi. ben gereksiz buluyorum
Rabiays Mrtnurr urfada oturuyorum ptt ile kargolarım heryere yada başka bi firma ile hiç sıkıntı olmaz bebeğim kilolu bi bebek bende 155boylu biriyim çelimsizim açıkcası taşıyamadım ağır geldi bana satıp oyun halısı mama sandalyesi falan almayı düşünüyorum