Kızlar oglum alerjik şuan 2.5yasında.
Tavuk, çiğ domates, kakao, çiğ süt, Gluten, ev akarı alerjisi..
Diyeti kaçaksız 5 aydır uyguladığımız halde kollarında hala isilik şeklinde alerjisi var. İki ay önce gittik doktora doktorumuz kilo alımı düzene girdiği için diyete 3ay daha devam demişti. Bir ay sonra tekrar gideceğiz..
Ama kolları neden gecmıyor anlamıyorum.
Hatta pekmez ceviz gibi şeyler i bile kestim belki yapıyordur diye. Pişmiş domates ve salça serbest onu bile vermiyorum belki etki ediyordur diye..
Ama yine gecmıyor. Neden olur bana akıl verin.
Deterjan degiştirdim olmuyor. Kıyafet mi yapar yada ev akarı tozu kollarında böyle seyler mi yapar anlayamıyorum 😥