Zeyna_ MinikBugram bende kandırıldım. Benimki sabah 7de uyanıp akşama doğru 5de 1 saat uyuyor sadece. Yani gündüz toplam 1 saat 😟😟gecede 6 kere falan kalkıyor ve çok uzun emiyor. Düzelmiyor arkadaşlar. Herşey gün geçtikçe daha kötü oluyor 😀😀
Canparem1453 melikeeomeer mama veriyormus anne sutu degil.anne sutunde kesik seklnde kusrsa yarar.buyuk ihtiml mamayla ilgili sorunu var bebegn.
melikeeomeer Canparem1453 doktoruma sormuştum o da yaradığı için demişti Bi daha sorayım o zaman gittiğim de bende yarıyor diye biliyordum
Eslem1907 Anason ıhlamur rezene ucunu karstrp çay olrk için .anason tohumu yarım çay kaşığı rezene 1tatli kaşığı ıhlamur bı tutam.gazi varsa alır anason sakinlsrryr.atak dönemindesnz,
efuchan MinikBugram pelte kusması normal değil bana kalırsa bi araştır istersen mamanın kutusu hava fln almıl da bozulmuş olmasın ben bozuk süt içmiştim o peynir gelir
inthequeue MinikBugram Hepsi yalan dolan 3 ay bitti sözde gazı azaltacaktı daha çok uyutacaktı. Aksine her gün daha da fenalaşıyor resmen
Mavilii MinikBugram yok canım inanma öyle diyenlere hiçte düzelmiyor. Benim oğlan 10 aylık oldu hâlâ ne uyku var ne düzen. Bende hep 40′ı çıkınca düzelir die kandirildim boşuna inanmışım😂😂