MeryeminAnnsi Kızlar dogumdan sonra 11. Gün kontrole gittim. Rahimde kan birikmiş. Onu temizledi doktor kani patolojiye yolladi. Metiler diye bi hap verdi. Bu hafta tekrsr kontrole cagirdi bakcak yine birikmis mi diye. Basına gelen var mi?
Arinbebe MeryeminAnnsi sezaryan mi normal mi oldu canim? Ben normal dogurdum dogum sonunda doktor rahmimu temizledi baya bunu neden yapiyorsunuz diye sordugumda kan birikintisi pihtisi olusmasin diye dedi
ilahiyatci_Mom MeryeminAnnsibenm hala kanamm var en son gittiğimde rahim duvarında hala kanaman var demişti hala da geliyor nasıl temizledi peki
MeryeminAnnsi Arinbebe normal doğum oldu temizlediler de kontrolde ettiler taburcu etmedn önce ama yine de olmus
MeryeminAnnsi ilahiyatci_Mom ince bi cubuk katater mi ne deniyo snrm ucuna enjektor taktı dışarıya çekti acimiyo ama karin agrisi yapıyo biras hatta rahimde kan birikmesi karin agrisi yapar hissetmedinmi dedi yoo dedm
ilahiyatci_Mom MeryeminAnnsi bana da kanama gecmezse korkma kolay bi işlemle halledecem dedi biraz cekindim açıkçası zaten ben vajinal muayenenin hepsinde kasılan bi insanım 😣
MeryeminAnnsi ilahiyatci_Mom hic acimadi korkma sadece dedigim gibi karin agrisi oldu kaldiki dikislerm de yeni ben dikislerden korkmstm senin kac gun oldu?
ilahiyatci_Mom MeryeminAnnsi hemen ilaç yazdı ceraZetta bunu kullan üç ay sonra gel dedi hergün kanamam oldu yıldım artık
MeryeminAnnsi ilahiyatci_Mom anladm 3 ay cok uzun bi sure ya haklısınz insallah benim gecer ya okdr surmez
MeryeminAnnsi ilahiyatci_Mom insallah bana verdigi ilac ustunde de emzirirken kullanmayn yaziyo yeni farkettm keyfm kacti