Kızlar ben dogum dan sonra sacımı cok boyatmak istedim kendim evde boyuyordum hamilelikten once hamileyken boymamadım dogum dan sonra boyamayı dusundum ama cok duydum kimyasalı sute geciyor mus 1 yıl boyamamak gerekiyor mus sizce dogru mu. Aranızda boyayan yada duyan varmı