Bayanehir ben doktorun ozel muaynehanesine gidiyorum. Hastalari arka arkaya denk getirmiyor, doktor disinda kimseyi gormeden gidip geliyoruz. 6 aylik olunca kan tahlili yaptiracagim. Onu da hastaneye girmeden bir laboratuarda yaptirir, sonuclari doktora gosteririm. Saglik konulari onemli atlanmanali, sonra toplamasi zor oluyor