Mahbuss Ardennn normal canım çıkartıyorsa cok iyi rahatlıyor Çıkartmayıncs daha kötü bizde 35 günlüğüz ıkınıp duruyor sürekli gazdan
MutluEbeveynler Ardennn Çıkartıyorsa sorun yok demektir. Yediklerin etkiler sn yinede dikkat et. Bulgur tarzı şeyler çok gaz yaptı bızımkınde krize soktu çıkaramadı sonra bulguru kestik kötü oluyor sonucu.
Ardennn Mahbuss canım 18 defa çıkarttı acaba sütümden birseye alerji mi kaptı dedim doktor da herseyi ye bişey olmaz dedi .benimkisi de sürekli sancılı çıkıncada rahat değil ki
Mahbuss Ardennn bende dikkat ettiğim halde böyle gaz yapacak hiç bişeyi yemiyorum nerdeyse Salı günü doktora gideceğim soracağım o zaman sanada haber ederim 😊
Ardennn Mahbuss tamam canım teşekkür ederim dikkat ediyoruz ama kışbebeği oldukları için mi bilmiyorum
MutluEbeveynler Mahbuss Doktorlar herşeyi ye diyor ama bazı şeyler çocuğu kilitliyor gazı çıkaramıyor sonra kriz geliyor
Ardennn MutluEbeveynler yediklerime aslında dikkat ediyorum hep kimyon çayı da içiyorum rezene vs acaba alerjisi mi var yediklerim birseye diye düşünüyorum kefir içiyorum onun zararı olur mu bilginiz var mı
Mahbuss MutluEbeveynler aynen ben yemiyorum. Yani yemediğim halde böyle kızım yesem Allah bilir ne olucak 🤦
MutluEbeveynler Ardennn İlla oluyor gaz ama bazı ürünler daha çok gaz yapıyor. Gaz damlası rahatlatıyor. Alerjısı için doktorun test yapması lzm. İçtiğiniz çaylar rahatlatır bebeği iyi gelir