Merhabalar, 2 gündür bebeğim memede uyuyor biraz zaman geçtikten sonra kıvranarak ağlayarak uyanıyor. Sürekli bu döngü içerisindeyiz çok uykusu olduğunda bile bu şekilde, gazını çıkartıyoruz sürekli rahatlıyor sonra dalıyor gene aynı yaşayan var mı acaba ? Salı günü randevumuz var bu arada uykusuzluktan ölüyoruz 😢