Damla7 Bebeğim 4 aylık yatakta oynuyorduk tutamadım yüzüme yüzünü çarptı gözlüğümün bir kenarına geldi çok ağladı susunca hemen burnuna dokundum bişey var mı diye yok gibi ağlamadı daha çünkü sizce bişey olmuş mudur çok ağladım onla birlikte 😔😭
Rengin_ala Damla7 çok geçmiş olsun hasteneye götürün bence de, ben de gözlüğümü çıkarıyorum sürekli hem emzirirken hem oynarken. Nerdeyse o uyanıkken takmıyorum bile böyle değecek bi yerine diye
Damla7 Rengin_ala Teşekkür ederim eşim çocuğun yüzünde hiç bişey yok sakin ol doktorluk bişey yok diyor 🤦🏼♀️