Yağ bezesi gibi geldi ama 1. ve 2. hafta kontrolleri oluyor bebeklerin ozaman sorsaydınız keşke benim kızımdada vardı bu kadar çok değildi tabi iki tane sadece yanağında zamanla geçiyor sütünüz çok yağlı olduğu içinde olabilir Dr bana öyle demişti ama sizinki çok bilemedim yani yap bezesi mi