Ablam 3. Sezeryenini oldu geçen hafta, ayağa kalkmada falan bi sıkıntı olmadı ama ameliyat esnasında çok duydum dedi kaburgalarıma kadar mideme kadar yandı hep dedi, karın içi yapışıklık çok olmuş 2 sezeryende, bi de dikiş de normal iple dikilmiş lazer yapıştırma yapmamışlar tutmaz 3. Kez kesiliyor diye