Bende Sancaktepe de oturuyorum kaç kere kızımı İlhan varanka götürdüm hiç birinde de bişey yapmadılar hiç güzel bir hastane değil. Doktora randevu alıyorsunuz asistan var soru soruyorsun cevabı yok. Ben hep Zeynep Kamile götürüyorum orda çok güzel bir doktor var çok da ilgili.