Emirasafannesi eger hemen ameliyat olmasaydi o bobregi kaybetmek izereydik gebelikte bile hemen dogurtup amrliyata alma tarafyariydi doktorlar hatta herkes cok saskindi bu bebegin karninin yarisi kadar bobregi var dediler ej sin 58 mm ile ameliyata alindi. Sinira yakin veya sinirin az bisey uzerindeyse sadece takip edilip aksi bi durumda ameliyata aliniyo ama bizimki zaten kat kat uzerindeydi biraz daha beklesek direk bobrek alinacakti