Merhaba kızlar 2 buçuk yaşında oğlum var ne yapsak uyumuyor uyku düzeni denen bişey yok sabah erken kaldırıyorum öğlen 2 gibi zorla anca uyuyor gece 1 , 2 olana kadar yine uyumuyor geç kaldırıyor belki akşam erken uyur diyorum bu kezde akşam 8 de uyuya kalıyor kendi kendine yorgun düşüp ama sonrasında gece 11 gibi tekrar kalkıyor ondan sonra resmen sabahlıyoruz asla uyutamıyorum çizgi film izleme alışkanlığı var sabahlara kadar izlese sıkılmıyor çizgi filme bakarak uyumak istiyor ama bu saatler sürüyor tabi bana bi akıl fikir verin gerçekten bu uyku problemi beni çok bunalttı kafayı yiyecem haaa bide 3 aylık bebeğimde var ben artık uykusuz kalmaktan çok yoruldum