srcyhy ya 1.5 aylık bir bebeğim var. uyanıkken uyurken sürekli emmek istiyor ağzından süt aksa bile . öğlen 12den beri emiyoruz bıraktığında aranıyo. Babası kucağına alsa 5 dakika sonra aglıyo. meme istiyo. normalmi bu anlamadım ya.
Yeliz srcyhy hepsi çok normal. İlk 3 ay anne ile yapışık gezer bebekler. Sürekli emme isteği karın açlığından değil duygusal açlıktan. Sizin kokunuzu kucağını istediği için öyle. 3 ay böyle olacağınıza kendinizi alıştırın.
srcyhy HaticeYlmazAydn uyandığında kucağıma alıp dik tutunca çıkarıyo gazını onda bi sıkıntı yok. boş meme mı emiyo acaba ?? dediğin gibi büyüme atagıda olabilir
HaticeYlmazAydn srcyhy klasik bi cümle de kurup canını sıkmak istemedim.🙈Doyup doymadığıjdan emin olmaya çalış