Merhaba hanımlar. Bebeğim 1 ay 1 günluk. Burnu tikanıyor ve iyi nefes alamayınca uyuyamıyor. Yarın sağlık ocağina aşıya götüreceğim. Acaba 0-6 aylık olan bebeklerinde kullanacağı damla vb şeyler var mı doktorumuza yazdırsam. Aspire ediyorum burnunu ama tıkanma ilerde galiba kısmi açılıyor sadece