Aslında çocukları beze yapmaya alıştıran biziz, Ben bunu biraz geç öğrendim yani çocuk tuvalete yapmak istiyor ama biz onu beze alıştırıyoruz. Tuvalet iletişimi diye bir kitap var onunla biraz geç tanıştım biraz okudum ve Sinyalleri anlamaya çalışıyorum tuvaletlerinde tuvalete yaptırmaya çalışıyorum sizde deneyebilirsiniz yani bebeği direk tuvalete götürürseniz o çişini ya da kakasını direk tuvalete yapacaktır ve Buda tuvalet eğitimi için çok çok kolay olacak yani bez bile bağlamanıza gerek kalmayacak sadece gece yatarken ya da dışarı çıktığınızda falan bağlayabilirsiniz. Burada bir arkadaş var bebeğini beşinci ayda alıştırmış bebeğim dokuz aylık dört aydır tuvaletlerimizi tuvalete yapıyoruz diyordu ben de şimdi başladım bebeğim yedi aylık tuvaletlerimizi tuvalete yapıyoruz ama ne olur ne olmaz diye tabii ki bez bağlıyorum şimdilik ☺️☺️