yuhibu1920 her şeye zararlı deniyor nerdeyse. Bana emzik verme zararlı dediler vermedik çok pişmanım şimdi tutmuyor asla. Gece en az 8-9 kez uyanıyor sadece memede sakinleşiyor acıktığı icin uyanmıyor en azından gecede 2-3 kez emzirirdim diğer uyanmalarında emzik verirdim. Ben sürekli memede uyutuyorum sallanmak istemiyor bir zarari olduğunu düşünmüyorum napsin bu bebekler yetişkinler gibi yatağa girip uyuyamazlar ya