Merhabalar hamileyken pek kullanmam düşüncesiyle bime gelen uygun fiyatlı bir göğüs pompası aldım kiwi markasının. Tabi sonradan çok ihtiyacım oldu şimdi iki göğsümü sağıyorum 30-40 CC anca çıkıyor. Bebeğim 2 aylık, ayda 1 kilo alıyor yani bu kadar az süt varsa alamaz herhalde acaba pompada mi sorun var sağamıyor mu ?