yaramaz_bocegim Bebeğiniz 42 günlük hala yenidoğan sayılıyor ne yazık ki gece uykusu uzamiyor.Sadece aciktigi için değil ki uyanması,rüya görüp uyaniyor,anneyi özlüyor uyanıyor ,sıcak geliyor uyanıyor,gazı oluyor uyaniyor derken benimkiler 8 aylık hala gece 3-4 kez uyanırlar.