19 aylık oğlum, gündüz bi kere yatar 12 buçuk gibi bi buçuk saat uyur , akşam 8 buçuk da gece uykusuna yatırım ama deliksiz uyumaz gece bi iki kere uyanır sonra uykuya geri dalar.
Konuşma olarak çok iyi değil maalesef anne, baba ,mama,dede, gel, bitti , cikcik filan belirli kelimeleri söyleyebiliyor.
Şuan 16 dişi var en köşedekiler çıkacak şimdi ateş iştahsızlık filan oldu bi kaç gün , şimdi de eli hep ağzında o yüzden iştahsızlık var ama normalde günde dört ana öğün yer mama meme yok, aralarda da çerez meyve filan yer