Gokcen_26 merhaba, kızarıklık tam olarak nasil ? Benim oğlumun da bebek döneminde, kol,bacak kısımlarında sivrisinek ısırığı gibi kirmizi lekeleri olurdu. Bı sure sonra geçerdi. Diyet vs yaptım ama farkı olmadı. Daha sonra granül olan deterjanı değiştirdim ve çok kalın giydirmedim. Bı sure sonra gitti tamamen.