elifcicek_07 merhaba inanın suan tam o döenmi hatırlayamıyrm dördüncü aydaymışız ve dördüncü ay atagını asırı siddetli yaşamıstı benim bebeğim emme reddi had safhadaydı . Ama emdikçe düzeldiğini hatırlıyrm daha sonra yine tek göğüsün sütü hep azalmıstı emme refleksi cok zayıftı bebeğimin ve red cok yasıyordu mama da sütte derken süt azalmıstı