Smyslh Mom62636362 aminnn 🤲🏼 😘 8 ay 23 günlük. Ay hiç sorma canm ya. Canı rahat değil yavruların napsınlar. Söyleyemiyolar da.. Sennkiler nekadarlik
Mom62636362 Smyslh 6 ay 22 günlük olduk biz de ❤️ evet anca öyle söyleyebiliyorlar dertlerini yavrular, inşallah onları anlayıp yetebiliyoruzdur 🤭
Smyslh Ocakgunesim geneli estetik diyo valla bayanların. Ama sonraki çocukta da olucak mecbur. Bu yüzden estetik nekadar mantıklı olur bilemiyorum 🤷🏻♀️🙂
Ocakgunesim Smyslh valla estetik yaptıracak param olmadığı için el mahkum destekli sutyenle yaşıyorum
Mcan Fatosemir yaaa üzüldüm ama olsun vazgeçmeyin yani birçok kişiye yanlış gelebilir ama eskilerin yöntemleri işe yarıyor ablamın bebeği bi memeyi alıyor diğerini almıyormuş annem memenin ucuna şekerli su bi damla sürüp bebeğin ağzına veriyorlarmış onun tadı gittikçe geri çekiliyormuş bikaç kere böyle böyle yapmışlar alışmış.
Fatosemir Mcan ya bugün pekmez sürdüm ama meme ağzındayken ağzını kapatmayıp ağlıyor dolayısıyla ucuna bi şey sürmem de durumu değiştirmedi emzirme danışmanı çok zorladığınız için olmuş dedi 🥺 bi kaç gün uyanıkken teklif etmeyin sadece uykuda emzirin dedi uykuda da emmiyor napıcam bilmiyorum 🥺
Smyslh AbrhamH benm ilk bebeğim. Allah nasip ederse bu büyüynce btane daha istyorum. Belki ondan sonra düşüneblirim estetiği 🤷🏻♀️
Eternity Smyslh Sarkmalara tek çözüm estetik :/ Bir kaç haftadır spor yapıyorum, kalkma evet var, ama şöyle, meme ucu aşağıya bakarken şuan kalktı nasıl anlatsam bilemedim, ama kesinlikle eskisi gibi değiller. Dediğim gibi tek çözümü estetik 🥲
Gursazme Smyslh benimde dedemin islak corabi gibi sunmus vaziyetteler bide ilk 3. De nolur dusunemiyorum ayaklarima iner heralde
Smyslh Gursazme dedenize de çorabına da selam olsun buradan 😂 çocuk yapma sayınızı kafanzda belirleyip estetiği ona göre ertelemek en iyisi 👍🏼 çünkü tek çözüm estetikmiş 🤷🏻♀️
Smyslh Ocakgunesim aynı ben 🤦🏻♀️ ama destekli kullanamyorum. Emzirme sütyeni daha pratik şuan için 🤷🏻♀️
Ozgeblr Smyslh Ben de emziriyorum şu an.Emzirme bitsin corona da gitsin ilk iş göğüslerimi yaptırmak.Zaten eşimle de bu konuda anlaşmıştık 😄 başka türlü eskiye dönebileceğini sanmıyorum.
Smyslh Ozgeblr kesinlikle 👍🏼😁 eşimle hiç konuşmadm ama karşı çıkacağına eminim. Para gidecek nasıl olsa 😂🤷🏻♀️
1prensAnnesii Smyslh emzirmeden kestikten 1 yil sonra göğüsler toparlanmaya başlıyor hemen estetik düşünmeden vücudunuza toparlanması icin zaman vermelisiniz ayrıca bunun icin bitkisel yağlarda mevcut kullandım ve faydasını da gördüm