morjaguar geri dönüşü olduğunu zannetmiyorum ya emzirme işi bittiği gibi iyi bir estetik şart bence. yaptıran varsa doktor önerilerine açığım 🧐
Melekler Smyslh ay hiç sorma kız 2. Bebem emiyor şuan ama yaşlı karıların ki gibi oldu aynı süne süne bence bi Öner’im yok kalacak böyle
MelegimKizim Smyslh Kizim 1 yasinda ilk cocugum. Goguslerim karnima inecek nerdeyse. Berbat durumda. Yapcak bisi yok maalesef estetikte yaptiramam evli de degilim oyle kalcak mecbur.
Smyslh MelegimKizim genetik değilse peki neden çok sarktı sence canım? Benimkide 8buçuk aylık. Buarada çok geçmiş olsun. Sanırım ayrıldınız. Geri kalan yaşamınızda çok mutlu olun inşallah 🤲🏼
Smyslh ZMK @Melekler bu kadınlar napsınlar. Bu kadınlar nere gitsinler bacım hangi dağlara taşlara vursunlar kendilerini 🤦🏻♀️
Marjinal_Anne2 nazatamina ya ben alacağım onu çok duydum ama bedenleri kafamı çok karıştırıyor Ya mesela 80abcd diye gidiyor farkı ne anlayamıyorum ya😣😣
nazatamina Marjinal_Anne2 eger ki sirtiniz benim gibi etliyse veya kilonuz varsa d ye kadar gider zayifsaniz a veya b alirsiniz yani sirt olcusu o a b c d mutlaka alin
AsilZeynepp Smyslh benimkide çok fena sarktı,çocuktan önce sutyen takmasam bile sutyen varmış gibi dururdu😒
nazatamina Smyslh iniyo kampanya olunca 3 al iki ode falan yapiyorlar diger sudyenler gibi dusunme hala tas gibi hic bozulmuyo iki sene ye kadar kullanabiliyorsun
Smyslh nazatamina yorumlar felan da çok iyi baktım evet. Mutlaka alıcam ama model çoktu. Lotus premium çok güzel duruyo. Oda 120 ₺den başlıyo 🤦🏻♀️
Smyslh nazatamina 😁😁 Eğer resim ise Google imgyukle.com dan resmini seç altta çıkan linki kopyala yapıştır yap bide