Basakayse ben hiç kasmadım herşeyi yedim çünkü herşey ufakta olsa gaz yapıyor doktorum gaz asla bitmez ufacık üşüsen bile gaz olur der hep o yüzden canım neyi ne kadar isterse hep yerim bebeğimde öyle alıştı asla gaz damlası şu bu kullanmadım gazını çıkartmak içinde çok uğraşmadım şimdi 4 ay 12 günlük gazını kendi kendime çıkartmayı çok güzel biliyor 😊