Hdonmz4 9 aylik bebegim var ve emziriyorum dun geceden beri ishalim var yarim saate bir WC🤦🏽♀️ malum ilacta kullanamiyoruz varmi oneriniz kizlar🤦🏽♀️
mombeto Hdonmz4 ben de iki önce öyle oldum 1 buçuk gün sonra ancak geçti. Valla çok bir şey yapamdım ben bol su içtim muz yedim pirinç yedim hatta yayla çorbası yaptım onu yedim. Kendiliğinden geçti. Çok zor inşallah senin hemen geçer bol su tüket
Hdonmz4 mombeto umut oldun suan bana, doktorsuz gecer degilmi ya, normalde basim agrisa solugu hastanede alirdim ama bu surecte hic hastane ortamina girmek istemiyorum ama kendiliginden gecermi diyede endiseliyim 🤯
mombeto Hdonmz4 biraz bekle yarına kadar bak ona göre. İnsan stres oluyor bir de çocuk bir de halsizlik mide bulantısı ekleniyır üstüne. Sakin olup geçeceğini düşün inşallah yediklerine dikkat et 😘