Prensenbebek canım benimde hiç ucum yoktu ve bebeğim yoğunbakımda kaldı 16 gün orda biberona alışmıştı emzirme saatlerinde de tutturamazdım memeyi çıkınca da 1 hafta ağlaya ağlaya emzirmeye çalıştım tutmuyordu. Sağıp vermek zorunda kalıyordum. Sonra silikon uç aldım kelebek şekilli 40 umuza kadar onu kullandık 40 I çıktığı gün direk mememi verdim çünkü üç olmuştu artık sende lütfen böyle dene istersen