Doğduğundan beri uyku skıntımız var 6 ay gax cektik sonra diş başladı sonra alerji oldu kabızlık azılr köpekler derken sükür 22 aylık olduk olduktaaaa bu uyku konusu beni öok yıprattıııı uykuya dalamıyor dalma problemi var 50 kerek kalkıyor 50 kere tekrar uyuması 1 eaati geciyor emiyor sütüm cok azaldı dalamıyor sallıyorum koyuyorum bazen uyanıyooo haydi sil basttaaan cok yoruldummmm agrılarım btmşuo artıklkk boynum omzummm migrenimmmm süerekliiiiiii bugün gece 11 de uyudu sabah 6 ya kadar 10 kere kalktı en son 6 da uyandı hala ayagımda sallıyorum saat 8.30 olduuuuuu napıcam ben anneler oğlumda mutsuz uykusuz huzursuzzz uykuyu alsa cok neseli bir bebek ama alamadıgı için hep huzursuz doktorada götürdüm kan aldılar baktolr değerleride normal birz ferriitinş düşük onunla ilgşsş yoktur sanmıyorummmm uyuyan bebeklere cok imreniyorummmmm nasıl bir yol izlicem varmı uykusunu düzene sokan bana yardımcı olabilirmi???