Oykununannesii12 4 aylık bebeği olan anneler. Bebeklerinize dışarda giymek için nasıl tıp ayakkabı aldınız numarası nasıl oluyor
Deletedmom_50 Oykununannesii12 o aylarda ev için giydirdiğim panduflardan giydiriyordum. Yumuşacık ve sıcacık oluyordu. Kangurudan veya arabadan çıkmıyordu zaten. 17-18 numara giydiriyordum. 7,5 -8 aylık gibiyken de ilk adım ayakkabısını giydirdim.
Furug Oykununannesii12 ben o aylarda kokopatikten patik almistim 6.ayda ayakkabi aldim ama yurumeyen cocuga ayakkabi gereksiz bence rengarek patikler al :)