Aselduru88 aşıyı biz çok hafif atlattık çok şükür, ateşlenmedi bile bebekler. Ben tedbir amaçlı uzun kollu zıbın ve patili don ile tuttum 24 saat boyunca, ne ıslak bezle silmeye ne de ilaç içirmeye gerek kaldı ☺️
Sağlık ocağındaki hemşire şunu şunu yap diye bir sürü tarif verdi, 3 gün kuralına uymana gerek yok ama bebeklere bir şeyler yaparken öyle her şeyi katıp karıştırma, bir ya da iki malzemeli şeyler hazırla, muhallebi yap falan diye anlattı bir şeyler 😅 benim bebeler prematüre olduğu için ağırdan alıyorum, zaten unutkanlığım var ne dediğini pek hatırlamıyorum 😂
Bebeklerim bu ayda tam tur dönmeye başladılar, henüz desteksiz oturamıyorlar, birbirleri ile daha çok alakalılar hatta öyle ki kıskançlık başladı diyebilirim. Bebeklerin bize gösterdiği ilgi de değişti. Mesela eşime göre oğlumuz İkbal daha sevecen, kendini sevdirirken Yekta daha sessiz. Bana göre ise tam tersi. Resmen adamına göre hareket etmeye başlamışlar bunu daha dün fark ettik ☺️ biz de durumlar böyle ❤️