Gulben_pyrz19 Merhabalar sezeryan ile doğum yapalı 2 gün oldu ama maalesef feci bir gaz problemi yaşıyorum çok afedersiniz büyük tuvalete de çıkamıyorum bi tavsiyeniz var mı çünkü sancılar beni mahvediyor 😔😔😔
aybkkara Gulben_pyrz19 lavman yapıp rahatlayın bence tuvalete çıkamamak dikişlerinizi de etkiler çünkü sonradan
Busraata Gulben_pyrz19 tane kimyon rezene kaynat o da yoksa toz olarak bi çay kaşığı al agzina su iç mutlaka al bunları cok iyi geliyor her yemekte kimyon kullan canım,hoşaf komposto tüket kayısı suyu kayısı mutlaka ..
nurelem Gulben_pyrz19 canım bol bol kayısı suyu iç, su iç, yürüyüş yapmaya çalış bağırsakların harekete gecsin
Zulale Benimde vardı aynı sorun arkadaşımın tavsiyesiyle duphalac aldım Allah razı olsun dedim canım dene istersen
Fsdmrkn Kesin ve acil çözüm lavman. Anında rahatliyorsinuz. Aynu durumdaydım ne rezene ne başka birşey acil ve kesin çözüm lavman
Caca2020 1 fincan sıcak su ile 1 tatlı kaşığı kekiği az daha kaynatıp ilimadan once yavaş yavaş tuketin ayni şeyi bende yaşadım birde en önemlisi stres yapmamak
GulAkkaya Gulben_pyrz19 ben ilk günden beri kayısı suyu içiyorum bugün 3. Gün hiç zorlanmadım çok şükür tavsiye ederim
annecik123 Gulben_pyrz19 duphalac yazmadımı doktorun canım çok iyi bir şurup onun sayesinde ben rahattım . Bir de gastaneden çıkmadan lavman yaptılar çünkü gazımı çıkaramamıştım
gozde__ Gulben_pyrz19 ben de dört gün önce oldum canım aktardan ya da internetten hemen kimyon tohumu al. Üç çay kaşığı kaynar suya demle hemen iç. Ben her yemekten sonra içiyorum şükür hepsi geçti hem sütündeki Gazi da alıyor bebis de rahatlıyor 🌺
Gulben_pyrz19 Doktor hastaneden çıkmadan önce lavman yaptı biraz rahatladım ama ondan sonra tık yok bügün baya gaz çıktı ama hala büyük tuvalete çıkamadım 😔