8 ay oldu yav 8 ayın 3 ayını gazla kalan 5 ayını uyku reddiyle geçiriyoruz. Sabrım kalmadı. Tükeniyorum hissediyorum bunu.
Melisa Papatya Çayı veriyorum bana mısın demiyor ki ben içince uykusuzluktan bayılacak yer arıyorken böyle yapıyor.
Bütün gece ağlasın mikirdansin memede dursun kucakta dursun ya da beşikte sallansin istiyo ama benimki de can ve bunları isterken ben emzirme hariç hiçbirini daha önce yapmadım yeni yeni huylar çıkıyor.
8 ay gece beslenmesi kesmek için çok erken değil mi? Hadi emse içim gam yemeyecek oyun oynamak öpüp koklamak onun derdi yine karnını mama ile doyuruyor. Of Allah’ım 😣