Nerden Merhaba😊
Öncelikle bebeğinizde ateş olsa dahi korkmayın bu zarar verici bir ateş değil vucudun mikropla savaştığını gösteren olumlu bir durumdur.
2.ayda olduysa 4.ayda da olabiliyor. Uzun kollu badi ve sadece alt giydirin. Baktınız 37.5 üzerine çıkıyor o zaman bir çay kaşığı calpol ya da yarım paranox fitil verirsiniz.