Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 aylık suan anne sütü ağırlıklı fakat öğünlerde ek gıda alıyor sıvı tüketimi de olmasına rağmen iki gündür kakasını yapamıyor acaba kabız mı oldu fitil veya zeytinyağ kullanmalımıyım yarın pırasa zeytinyağlı yapıp vermeyi düşünüyorum sizce etkili olur mu kabızlık çok kötü bir durum lütfen yardımcı olurmusunuz