Kızlar 5 ay 16 günlük bebeğim var doğduğundan beri ara ara hapşırır ve öksürür sanki büyüdükçe öksürük arttı gibi geliyor bana hasta değil ona eminim acaba yutkunurken boğazı gıcık mı yapıyor diye düşünüyorum her yutkunduğun da öksürmüyor tabii ama bazen kendini sıkarken öksürüyor bazen durup dururken öksürüyor arkası arkaya 2-3 defa normal mi acaba bir problem olabilir mi ?? Emmesi yemesi içmesi gayet normal hiç tıkanmıyor.