aytunceymenim Merhaba sevgili anneler! Bebeğim beni düzenli düzensiz emdiği için sütümde azalma var birseyleri takviye yapmak istiyorum süt arttırıcı neler tavsiye edebilirsiniz bana? Lütfen kullandığınız işinize yarayan şeyler olsun🐣♥️
Organikumos aytunceymenim ben solgar brewers yeast kullanıp memnun kalmayını görmedim hangi platforma araştırsam herkes çok memnundu. En etkilisi bence çaylar vs full şeker boşa şeker yüklediğinle kalırsın. Bu sadece arpa maltı içeriyor.
MihraKus Yani şöyle ki süt yapan besinler her kişide farklıdır mesela bana yeşil soğan bulgur pilavı suyu bile çok içsem artırır farkı görürüm yani bol yeşillik
Organikumos aytunceymenim yani o konuda bişey söyleyemem arpa maltının hamilelikte bir sorunu olurmu içeriği tamamen arpa maltı ve düşük miktarda da b12 bulunuyor hamileyken sürekli alkolsüz malt içecek aşerip içen insanlar duydum ama yinede bir doktora danışmak lazım.
Organikumos ataninannesii ödem attırıcı bir etkisi var vücut susuz kalabiliyor çok su içmediyseniz belki ben kullanırken 4 lt yi geçik su içiyordum benim sütüm neredeyse yokken gelmesini sağlamıştı ama hormonlarıma bağlı kesildi sonradan
ataninannesii Organikumos aa belki de oyledir gerçekten yani bol bol iciyorum zaten hep ama 4 litre kadar mumkun degil. peki kac gunde etkisini gordunuz?
Organikumos ataninannesii ben 1 hafta falan kullandım ilk defa göğsüme süt oturdu acı çektiğim halde sevinmiştim ya 😂 birden geliyor ama eğer sık sık emzirmiyorsan pompala sık sık sonra günlerce uğraştırıyor.