Kızlar iyi geceler benim bebeğim 4 buçuk aylık yatağına koyduğum anda ağlıyor sallayarak emziğini vererek uyutuyorum bazı geceler hiç ağlamıyor kendiliğinden uyuyor o zamanda neyi doğru yaptım diye düşünüyorum ben kendi kendine sallama ve emzik olmadan uyumasını istiyorum siz nasıl yaptınız anlatırmısınız saatlerce beşik sallamaktan beşik yıprandı