Canim anneler bebegim 3 ay 26 günlük dünden beri ishali var hem emziriyorum hem mama yiyor ishale kusma ya da ateş eşlik etmiyor sadece su gibi yediği anda anında bağırsakları ses çıkarıp dışarı atıyor bu normal mi yoksa acile goturmeli miyim burda su an cocuk doktoru bulmam zor pazartesini beklemem gerekiyor o zamana kadar sıvı kaybederse diye korkuyorum bir kaç cay kaşığı su veriyorum her ihtimale karşı baska neler yapabilirim bir şey yesem kurutabilir mi acaba mikrop mu kaptı 1 ay oldu elleri sürekli ağzında salya sümük