BesteHilal Ne şanslısın ki emen bir bebeğin var. Bence sağlıklı bir bebek olmasını istiyorsan hiç kucağından indirme ayırma. Evde başkası varsa sana yemek su getirsin ama mümkün olduğu kadar onunla kal. Sana doysun. Eğer yutkunmuyor ve emmeyi bırakmış geveleyip uyuyorsa parmağınla ağzının kenarından ayır. Uyanınca emer yine. Bu günlerin kıymetini bil. Ben mecburi durumlar (uyku, yemek, tuvalet) dışında hiç ayırmadım. Yeri geldi saatlerce kucağımda uyuttum. Sürekli emzirdim. Hala sanki yetememiş gibi hissediyorum