Bi yerde okumuştum sabah 7 -7:30 gibi de uyanmalı gündüz uykuları arası 1,5 2 saati geçmemeli diye, son bir aydır bunu deniyorum düzene girdi gibi. 4 ay 3 günlüğüz bu arada. Gece uykusunu kademeli olarak 12 den 8 e çektik bazen 7 de oluyor. İşin sırrı sanırım bu sürelere bağlı kalmak çünkü uyuması gereken süreyi kaçırdı mı vücudu uyanık kalmak için önce adrenalin sonra kortizol salgılıyormuş bu durumda da uyuması aşırı zorlaşıyormuş. Bence sabah 7 de uyanacak şekilde 1,5-2 saat uyku 1,5-2 saat uyanık akşam da uyku öncesi rutini ile uykuya geiçişi bir deneyin derim