Busbus3 yarım saate bir emzir gerekirse,,, biz 14 küsürle hastaneye yattık bebeğimin kolunu elini delik deşik ettiler o ağladı ben ağladım 😔 hastaneye gerek kalmadan bol bol emzir 14 olan bilirur değeri idrarla vücuttan atılıyor o yüzden sürekli emsin gerekirse ek olarak mamada ver aksi halde yükselmeye devam ediyor . Hastaneye yatacak olursa da 1 gün fototerapi görüp çıkıyorsun ama inşallah gerek kalmaz