Gizliozne 2cocukk1anne Kilosuna göre değişir ayı ile alakalı değil. Bizim komşunun 6 aylık 3 kullanıyor benim 4 aylık bende 3 kullanıyorum 4 hafif büyük oluyor.
pandisko 2cocukk1anne 3 ay 2 günlük 7 kilo 4 numara minies kullanıyorum. Ama bezden beze kalıp farkı var sleepy 4 numara büyük geldi kilot bezi
2cocukk1anne Berill7 bende 4+ sleepy kullanıyorum lastik izi ve sızdırmadan dolayı baby turco sipariş verdim 5 numara bakalım iyi olacak mı
2cocukk1anne Gizliozne haklısınız ama bezlerde verilen kilo aralığında olmasına rağmen bazen sıktırıyor bezler
Organikumos 2cocukk1anne ya çok stoklu gitmemeye karar verdim o yüzden sonrasında da ona geçicem zaten 😊
bynkutan 2cocukk1anne bende babayturco aldım sleepy e benziyor ve ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz
Lilyam 2cocukk1anne 3 ay 27 günlük 4 numaraya geçtim cnm. Prima kullanıyoruz, Markadan markaya ve bebişin kilosuna göre değişiyor molfix de 3 numara da rahat oluyordu.