Alvin0 Anneler evim 23 derece sıcaklığı bebeğimin altına kilotlu çorap artı pijama giydiriyorum genelde sizler. Nasıl yapıyorsunuz giydirmeye devammı etsem yasa giydirmesemmi
Minik_Hanim Alvin0 cogu uzman gece corapla yatmayi sakıncalı buluyor. Normal pijama üzerine 1.7-2 tog arasi uyku tulumu alip ust ortmeden yatirabilirsiniz. Bebege de gunah, siz olsanız külotlu corapla yatabilir misiniz🥺
Balkiz_ Alvin0 evim 25 26 derecede sabit buna rağmen külotlu çorap hep giydiriyorum özellikle banyo yaptırdıktan sonra birde havlu çorap giydiriyorum canım
dndgl-7 Alvin0 bebeğiniz kaç aylık benim bebeğim 3 aylık olacak ben de külotlu çorap giydiriyorum bizim ev de aynı sıcaklıkta uyurken de üzerini inçe bi battaniye ile örtüyorum. Üşür diye korkuyorum açıkçası sürekli kontrol ediyorum
nikimikedi7 Alvin0 Külotlu çorap giydirmeyin, kan dolaşımına engel. Biz kocaman insanlar bile bütün gün külotlu çorapla duramayız sıkılırız. Evinizin sıcaklığı da ideal. Kat kat giydirmeye gerek yok. Siz ne giyiyorsanız bir tık üstünü giydireceksiniz. Yarım kol çıtçıtlı üzerine alt üst takım ya da tulum. Gün içinde ayağına çok sıkmayan bir çorap. Geceleri asla çorapla yatırmıyorum, bu söylediklerimin üzerine de uyku tulumu giydiriyorum sadece.
Birhemsireanne__ Balkiz_ 25 26 derecee evdeyken biz atletle dolaşıyoruz siz bebeğe nasıl kilotlı çorap giydirirsnz hayret ettim doğrusu😳 pişik okur terler yazık günah lahana gibi kat kat giydirmeyin bebekleri bizm ev 24-25 derece arasında genelde içine atlet üstünede uzun kollu pijama giydiriyorum o kadar
bhrcpt Balkiz_ Ben o sıcakta kısa kolluyla yatıyorum bebeğe üzüldüm şuan gerçekten siz çoraplarla o şekilde giydirmeyle nasıl yatabilirsiniz kendinizi onun yerine koyun. Keşke doktorunuza bir danışsanız
Waris Balkiz_ 25-26 derece zaten olması gereken sıcaklıktan fazla bir de külotlu çorap biraz fazla değil mi? İdeali 21-24 derece olmalı onda bile bir zıbın üstüne pijama ve normal çorap yeterli.
Minik_Hanim Alvin0 kizim 18 aylik hic kulotlu corap giydirmedim. Yani esofman, pijama alti vs. Ben hep ususun ama terlemesin derim, hic de pisman olmadim. Evin icinde oyle geziyorsa sogukta disari cikarken ne giydiriyorsunuz ?
Alvin0 nikimikedi7 teşekkür ederim artık giydirmem ilk bebeğim bilmiyorum ısı derecesini ayarlayamadım bi türlü
Alvin0 Minik_Hanim dışarda da mont tulumu var içime sinmiyor açıkçası pijama ince geliyor gözüme öyle giyince hemen hapşırıyor evimde çok aşırı sıcak değil 23 24 arası genelde
Alvin0 Birhemsireanne__ hayır anlamıyorum neden bu kadar yargılandim ilk bebeğim bilmiyorum bi türlü ısı derecesini ayarlayamadım sizlere sordum kat kat giydirmiyorum ayrıca sadece pijama ince geliyor emin olamadım pişik vs olmadı dikkat ediyorum
Balkiz_ Birhemsireanne__ şu zamana kadar hiç terlemedi canım evimin sağı solu boşta bi tek önümüz dolu başlarda giydirmiyordum bu kadar uyuyamıyordu doktora anlattığımda durumu bi kat daha giydirmemi yatarken ince olmasını söyledi ona göre hareket ettiğimizde hem uyku problemimiz düzeldi hemde ensesi sırtı artık daha sıcak
Minik_Hanim Alvin0 ne kadar korursaniz o kadar cop batar. Üşümek hasta etmez terlemek hasta eder. Hele bebeginiz yenidogansa hapsurma ilk 3 ayda refleks olarak mevcut, hasta diye degildir. Siz ne giyiyorsaniz 1 kat fazla giydirin. Kat kat giydirmek sağlıklı değil. Bu kadar korunan çocuklar okul zamanlari geldiğinde daha cok hastalaniyolar. Ben agustosta dogurdum hic bilmem uzun kol giydirdigimi. Tek kat zibinla gezdirdim hep. Hep de disarlardaydim. Hic de pisman değilim sonuctan, Tabi karar sizin🤷♀️
Arasannesi Alvin0 külotlu çorabı dışarı da gıydırıyorum cok soguk oldugunda ama evde hıc gıydırmedım.gün içinde alt üstlü takım ve yelek.gece yatarken de uyku tulumu içerisinde uzun kollu zıbınıyla yatırıyorum
bhrcpt Alvin0 Arkadaş size demedi onu başkası yazmış 25 26 derece evde kilotlu çorap üstüne pijama birde onun üstünede kalın çorap giydirmiş Sizinki yine iyi yani 🤦🏻♀️
Mrv_ Alvin0 evin sıcaklığını bugüne kadar hiç ölçmedim bebeğimede evde külotlu çorap hiç giydirmedim 🤷🏻♀️
Alvin0 Minik_Hanim çok teşekkür ederim yorumlarınıza haklisiniz ilk bebeğim olduğu için acemiyim ısı konusu bi türlü anlamiyorum ama artık daha rahat davranacağım
Minik_Hanim Alvin0 rica ederim, cok normal. Bebeginizin usuyup usumedigini anlamak için sirtini ve gogsunu kontrol edin, sicaksa usumuyodur. Dolasim sistemleri gelismedigi için el ve ayaklar ilk birkaç ay soguk olur, usudugunden degil, yaniltmasin sizi🌸