Arkadaslar merhaba 24 gun once sezryan ıle dogum yaptım ılk gun topuk kanı aldıkar hastahanede genelde bişey cıkınca arıyolar ama aramadılar demekki bişey yok dıye düşündük 1 hafta sonra saglık ocagına gtrduk baktılar topuk kanı aldılar belli süre sonra aradılar bioditinaz eksikliği süphesiyle hastaneye sevk ettıker tahlıl ysptırdık sonucları beklyrz benm gbı bu durumu yasayan var mı ve bu testler de yanılma payı oldu mu testleri sonradan temız cıkan var mı