Kızlar merhaba,
Ya ben emzirmeyi beceremiyorum galiba. Artık göğüs ucu yarasından tükendim. Kızım 4 ay 18 günlük oldu ama göğüs uçlarım hala yara. Sürekli okuyorum doğru emzirme nasıl olmalı diye videolar da izliyorum ama yok onların tarif ettiği gibi olmuyo göğsün koyu renkli kısmını tam kavramıyo, fıt fıt ağzından çıkararak emiyo ve emerken sürekli öpücük sesi çıkıyo. Ne yaptıysam beceremedim. Açık açık nasıl olması gerektiğini anlatabilecek var mı? 😔