Esra_deniz_erhan Merhaba. 7 aylık kızım var sezeryan oldum fakat hala adet olmadım. Aranızda benim gibi olan var mı ☹️
CigdeminMevasi Esra_deniz_erhan 6ay 28 günlk kızım var çarşamba günü kızımı kontrole götürdüğümde bende kadın doğum doktoruma görüneceğim. 6. Aya kadar olmayabilirsin normal demişti
Aysegulyigithan Esra_deniz_erhan sezeryan oldum lohusaligim bitti ilk ay adet gordum hemen sonra duzenli bir.seiklde goruyorum simdi
Kizimmmmm Esra_deniz_erhan kızım 5 ay 27 günlükken ilk regl oldum. Sonra cerazette kullanamaya başlayınca birdaha olmadım.
Kavinsmom CigdeminMevasi hayır emzirdiğiniz sürece olmaması normal🤷♀️ Tekrar sorarsınız tabi ama anneliğin ilk senesi vs kanama ara kanama adet görememe lekelenme gibi şeylerde genelde bir şey aranmıyor normal diyorlar.
CigdeminMevasi Kavinsmom emzirmeyle alakalı olabilir tabi bilgim yok ama soracapım zaten tahlilde yaptrmk istiyorm doğum snrası hiç bir ilacı vitamni kullnmadm🤦🏼♀️
Yesim26 Kizim 10 aylıktı adet olduğumda 😊 Doktorum da 14 ay adwt olmadigini söylemişti emzirme dönemi bittikten 6 ay sonra ya kafar normal sayiliyormus
pandisko Esra_deniz_erhan Bebeğim 3 aylık ikinci adetim başladı dün. Ama bünyeden bünyeye fark eder belli bir süre olmaması normal canım
Arivizviz Esra_deniz_erhan bebeğim 8 aylık olacak hala adet olamadım. Emziren anneler için normal diyorlar bende etraftan öyle duyuyorum hep
huzur- Maalesef bende hemen regl olmamıştım 17 ay sonra olmuştum 2 sene normal diyor doktorlar emzirme de geciktirebiliyormus