BernaLina tarhana çorbasını çok seviyor kızım, hiçbir şey yemediği günlerde hemen yapiveriyorum en azından onu içiyor 😂 geçen gün yarı yarıya su ve sütle yaptım o şekilde tamamını bitirmedi ama yarısını da olsa yedi, o süt bile yeter dedim en azından süt girdi çocuğun midesine 🤣