maysa9720 Sleepy natural bezden indirimli diye eşim baby turco doğadan almış ona geçtik. Doğal içerikli diye ilk başta anlayamadım ama bebeğimde pişik yaptı bir iki derken tekrar sleepy kullanmaya başladım ama o sıra ishalde oldu bebeğim ve ne yapsam geçiremedim. Sık sık altını değiştiriyorum krem olarak sudocrem kullanıyorum. Başka önerileriniz var mıdır?
Morfrenk maysa9720 sudocrem olan pişiği önlemezmiş, pişik olduktan sonra Sudo sürmeye gerek yok yani.arko krem tüplü yeşil çizgi klasik bakkallarda satılan, aşırı memnunum öneririm. Sadece pişik olduğunda sürüyorum, pişik değilse bende Sudo dan devam✅
Prenses6777 maysa9720 bizim doktor travazol kremini yazmıştı kullandım çok çok iyi geldi tavsiye ederim
Bebegimm1 maysa9720 her kakadan sonra ilık suda yıkayın poposunu sonra sudocrem sürün ve altinı biraz açık bırakın hava alsın
Prenses6777 maysa9720 satılıyor canım dene istersen bende çok şey denedim hiç biri geçmedi baya kötü olmuştu onu kullandık cok iyi geldi şuan kızım 13 aylık dahada kullanıyorum çantamdan eksik etmiyorum 🙏
goktugmom_061220 maysa9720 Geçmiş olsun. Islak mendil kesinlikle kullanmayın. Ilık suyla temizliğini yapın ve beyaz hacışakir sabunu ile yıkayın 2-3 günde pişik felan kalmaz 👍
Asel10 maysa9720 merhaba bizimde uzun süredir geçmeyen pişiğimiz var doktor sarı kantaron yağı kullanın demişti ve oksizinc krem mutlaka kullanın balık yağlı bi krem ben çok faydasını gördüm umarım sizde görürsünüz
Oykuhulya_031220 maysa9720 kesinlikle travazol kullanmalısın. Genelde doktorlar o mantar için diyor ama ben hep onla geçiriyorum pişik olunca. İlk sürmede bile farkını farkedeceksin emin ol. Eczaneden direkt alırsan 24-25 TL falan ama yazdırırsan devlet karşılıyor. Şiddetle tavsiyemdir ☺️ Kullanırsan da sonucunu bilmek isterim.
maysa9720 Oykuhulya_031220 kremi kullandım. Bu platforma zaten fazlasıyla güveniyorum. Hatta çoğu zaman internet yerine buraya danışıyorum. İnanılmaz bi şekilde iki sürümde rahatladı bebeğim ve tabiki bende rahatladım. Çok teşekkür ederim😇🌷
tbmn maysa9720 Benim de kuzenimin bebeği çok kötü pişik olmuştu ve eskinin yöntemlerinden bezinin içine kil koyup sardılar çok iyi geldi
arzunur maysa9720 molfixten sleepye geçince benimkide pişik olmuştu çok fena. Bepanthol pişik kremi kullandım o geçirdi. Sürdükten sonra hemen kapatmadım altını biraz emmesini bekledim yoksa beze bulaşıp gidiyor. Bide işediği an değiştirdim altını sürekli kontrol ederek
CesurBey maysa9720 Arko krem, Hametan bize ikisi de çok iyi geldi 👌🏼 Islak mendil kullanmadık ılık su pamukla sildim kuruladım hemen geçti
Oyku123 maysa9720 herseyi denemistik hicbisey iyi gelmedi travazol krem onerdi dr. 2 gunde hicbisey kalmadı 20 lira ucretide .
Oykuhulya_031220 maysa9720 rica ederim ne demek ☺️ Benim vazgeçilmezim resmen. Çantamdan hiç eksik etmiyorum. Sende günde 2 kere falan kullan. Fazla sürme yine de 😉